Biznes

Słodkie reklamowanie – cukierki reklamowe

Mamy firmę, działamy już od jakiegoś czasu, ale wyniki finansowe naszej działalności są nijakie. Powód jest prosty: nikt z ewentualnych zainteresowanych o nas nie wie. To frustrujące, gdy oferowane przez nas produkty albo usługi nikogo nie interesują.

Tym bardziej wtedy, kiedy wiemy, że nie tylko niczego im nie brakuje, ale są bardzo dobre. Niestety bez reklamy i poinformowaniu o naszym istnieniu, jesteśmy skazani na porażkę, dlatego należy temu przeciwdziałać.
Zazwyczaj trzeba w to włożyć sporo pracy, a także pieniędzy. Reklama telewizyjna jest droga, anonsy w prasie mają niewielki zasięg, coś jednak zrobić musimy, a najlepszym rozwiązaniem będzie użycie kilku, a nawet kilkunastu sposobów na raz. Jednym z nich, subtelnym i nienachalnym, mogą być cukierki z logo firmy. Rozdawane na różnych eventach oraz spotkaniach promocyjnych, zdecydowanie umożliwią przeniesienie informacji o nas dalej. Garść takich słodyczy, zaniesiona do czyjegoś domu i wrzucona do koszyczka w salonie, może wryć się w pamięć odwiedzających ten dom gości, a jeśli cukierki z logo będą smaczne, stanie się tak na pewno.

Można je także rozrzucać na weselach, częstować kibiców podczas zawodów sportowych i zawsze mieć w zanadrzu, gdy naszą siedzibę odwiedza klient. Aby, poczęstowany, mógł zanieść naszą nazwę dla swoich znajomych.
Nie łudźmy się, czy też raczej: niech nam nie przychodzi do głów, że cukierki i ogólnie słodycze są domeną wyłącznie dzieciaków. Dorośli są również łasuchami i mają tę zaletę, że nie zjadają wszystkich na raz.

Zobacz też: http://sweet-corner.eu/